Veelgestelde vragen
Wilt u dat uw gemeente kiest voor Gepp? Een gezamenlijke aanpak werkt vaak het best. Zoek contact met andere hondenbezitters in uw buurt, bijvoorbeeld via social media of app-groepen. Zo kunt u samen duidelijke wensen formuleren, zoals goede afvalbakken en een veilige plek waar honden kunnen loslopen. Gepp adviseert en helpt u graag om uw gemeente te overtuigen van de voordelen.
De natte Gepp maakt gebruik van regenwater dat de bak doorspoelt. Dit zorgt ervoor dat een deel van de hondenpoep wordt weggespoeld en afgevoerd naar het riool. Hierdoor hoeft de Gepp minder vaak geleegd te worden.
In tegenstelling tot de natte versie, worden er bij de traditionele Gepp vaak plastic zakjes gebruikt die niet afbreken. Dit leidt tot de ophoping van zakjes in de put, waardoor de traditionele Gepp vaker geleegd moet worden. Met de natte Gepp wordt dit probleem minder, wat zorgt voor minder onderhoud en een efficiënter systeem.
Het Gepp Service Platform is een meldingssysteem dat ervoor zorgt dat iedereen in de buurt eenvoudig problemen met de Gepp kan melden. Hondenbezitters kunnen via een QR-code op een informatiebord of zakjes dispenser toegang krijgen tot het online platform. Daar kunnen ze aangeven of de Gepp vol is, of er iets mis is met het systeem of de omgeving van de Gepp. Ook kunnen hier zakjes besteld worden.
De QR-code kan ook gebruikt worden door chauffeurs die de Gepp legen om informatie over de Gepp achter te laten. Mensen beoordelen dit systeem met een 8!